HTML

Van egy álmom...

Van egy álmom. Legalább 10 éve találtam ki, aztán egyszerűen elfelejtettem. Majd kiderült, hogy végig afelé haladtam. Mostantól ti is követhetitek, hogyan érem el. Írok nektek a kudarcaimról, és a sikereimről, a ballépéseimről, és a nagy ugrásaimról, arról a rögös útról, ami a cél felé vezet. Talán majd néhányan kedvet kaptok, és nektek is lesz egy-egy nagy álmotok. Amit aztán soha-soha nem adtok fel...

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:24) Újratervezés
  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:21) Szökés a gravitációs csapdából
  • Bögre: Az álmok csak úgy jönnek-mennek! Minden nap újat kell álmodni, hogy legyen kitartásod az élethez.... (2009.07.16. 21:43) Mozaik

Linkblog

Mozaik

2009.02.12. 21:06 :: SGS

Fél éve csináltam már az új üzletet, több kudarccal, mint sikerrel, de a kitartás valahogy már a sejtjeimet átitató erő, úgyhogy nem adtam fel. Kaposváron ültem egy kávézóban, egy héttel a szülinapom előtt. Elszámítottam magam, és néhány órával korábban érkeztem, mint kellett volna, úgyhogy vártam, időpontokat egyeztettem az üzletépítéshez, majd már majdnem unatkozni kezdtem. Ha már így ráértem, elkezdtem gondolkodni a házi feladatomon. Azt mondták ugyanis új üzletemben a nagyobb tapasztalattal rendelkező szakmai vezetők, hogy legyen egy célom. Állítólag végeztek az USÁban egy kutatást, ahol is vizsgálták a végzős egyetemistákat, hogy kinek van leírt célja az életben. 3%-uknak volt. Aztán megnézték őket 10 év múlva is, és kiderült, hogy a 3 % többet keres, mint a 97% együtt. Szóval legyen célom. Hááát, volt énnekem  egyszer egy célom, valami űrhajók voltak benne, meg kutatóközpont, meg ilyesmi. Jó az még? Merjünk nagyok lenni! Úgyis csak egy játék... És elkezdtem leírni: 2008: Új üzletemben elindulok, és annyit tanulok, hogy sikeres lehessek. 2009: Új üzletemben elkezdem elérni a sikereket, majd a szépen befolyó pénzből fejlesztem a találmányomat (feltéve, ha szabadalmaztatható, gondoltam). 2010-2011: Üzletem építem, minden szükséges pénzügyi tudást felszívok, és mellette jól keresek. Találmányom ipari hasznosítása megindul, és jönnek innen is a bevételek. 2012: megalapítom a kutató közp...

És megcsörrent a telefonom. A szabadalmi ügyvivőm hívott, megjött a nemzetközi szabadalomkutatás eredménye. (Ez a vizsgálat, aminek során megnézik, hogy az egész világon van-e olyan találmány, ami meggátolná, vagy legalább korlátozná a bejelentő szabadalmi jogait.) Kis bizonytalanság volt a hangjában. Azt hiszem, hogy a gyomor az a szervünk, ami a leggyorsabban képes változtatni a méretét. Legalábbis nálam ez működött. Szómiszó, annyit mondott, hogy kicsit furcsálja, mert ilyen nem nagyon szokott történni, de úgy fest, hogy a találmányom a lehető legszélesebb körben, mindenféle korlátozás nélkül szabadalmaztatható. Az utolsó szó már valami távoli bugyborékolásként jött át, én hebegtem-habogtam néhány tucat "köszönöm"-öt, majd azzal búcsúztunk, hogy az írásos anyagot elküldi.

Csönd, s a pohár alján lévő kihűlt kávé halvány illata. A papíron pedig a dátum:

"2012: Kutatóközpont megalapítása"

Tíz éve volt egy álmom. Minden, ami azóta történt velem, az összes siker, és az összes kudarc, az összes próbálkozás, és az összes elbukás, az összes irányváltás, az összes megragadott lehetőség, de talán még az utolsó dícséret, vagy szidás is kellett ahhoz, hogy azzá válljak, aki ma vagyok, és oda jussak, ahol most tartok. Hogy elindítsak olyan folyamatokat, amikből feltaláló leszek, hogy olyan területen találjak fel, ahol évtizedek óta nincs megoldás, hogy olyan körbe keveredjek, ahol ehhez pénzügyi tudást is felszedhetek, és hogy olyan pofonokat kapjak az élettől, amik kellően megerősítenek, és kellően konokká tesznek ahhoz, hogy végig tudjam csinálni. Összeállt a kép! Immáron elrugaszkodtam a földtől, nem tudom, meddig jutok, de az már biztos, hogy a kerítést bőven átviszem!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegyalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr79939843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...Péter · http://kepzeljetek.blog.hu/ 2009.03.25. 15:46:05

Tisztelt Uram!

Blogját olvasva az első gondolatom az volt, mintha a saját gondolataim viszhangját hallanám. Én is hasonlóan, a találmányok bűvöletében élek! Hogy nemcsak üres beszéd amit mondok, küldök egy linket, amin látható egy saját készítésű gép. De készül már a többi is!
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=11418604

Ha nem sikerülne megnyitni ezt az oldalt, akkor van másik is.

Tisztelettel, Cs. Péter

SGS 2009.04.27. 16:25:38

Kedves Péter!

Örömmel látom Önt, mint az első bátrat, aki hozzá is mer szólni. Igen, tudom, nem vagyunk egyedül, még ha néha ez úgy is tűnne. Én még korántsem fejlesztek olyan mélységben, mint Ön, de kóstoltam már ezt a világot, s nagyon kedves lett nekem. Viszont most egy más úton indultam el, kicsit nélkülözve is az élvezeteket, de túl nagy a célom ahhoz, hogy magamat ne áldozzam fel valamelyest.

Szó mi szó, Isten hozta, és nyomja tövig a gázt! :)

Bögre 2009.07.16. 21:43:45

Az álmok csak úgy jönnek-mennek!
Minden nap újat kell álmodni, hogy
legyen kitartásod az élethez.
Valami mindig kell, hogy hajtson előre:
menni kell, nincs megállás!
Most igazán Rád férnek az álmok!
Nem baj, ha csak tiszavirág életűek is.
Sok sikert!
Figyellek! :)
süti beállítások módosítása