HTML

Van egy álmom...

Van egy álmom. Legalább 10 éve találtam ki, aztán egyszerűen elfelejtettem. Majd kiderült, hogy végig afelé haladtam. Mostantól ti is követhetitek, hogyan érem el. Írok nektek a kudarcaimról, és a sikereimről, a ballépéseimről, és a nagy ugrásaimról, arról a rögös útról, ami a cél felé vezet. Talán majd néhányan kedvet kaptok, és nektek is lesz egy-egy nagy álmotok. Amit aztán soha-soha nem adtok fel...

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:24) Újratervezés
  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:21) Szökés a gravitációs csapdából
  • Bögre: Az álmok csak úgy jönnek-mennek! Minden nap újat kell álmodni, hogy legyen kitartásod az élethez.... (2009.07.16. 21:43) Mozaik

Linkblog

Újratervezés

2009.03.05. 08:39 :: SGS

Tegnap este képzésen voltam. Pénzügyi üzletem rendszeres heti képzése volt, kedvenc szakmai vezetőm tartott előadást, és az elején megkérdezte, hogy kinek van sziklaszilárd célja, és 100 %-os hite? Lelkesen tettem fel a kezem. A célom atombiztos (már-már küldetés, nem is csak cél), és biztos vagyok benne, hogy elérem. Így vagy úgy, de biztos! "Szuper!" mondotta volt. Ebben az üzletben csak az lesz sikeres, akinek ez a kettő megvan. Akinek pedig megvan, és dolgozik, az sikeres lesz. A többi csak technika. Örültem az eljövendő sikereimnek, már-már láttam magam sikeresnek. Ámde valami ronda kisördög fészkelte be magát a gondolataimba néhány napja. Most is szólt. Halkan, csak a háttérben, épp, hogy én halljam: "Hiszen ha ez így lenne, akkor neked már rég sikeresnek kellene lenned itt, de nem vagy az. Te is tudod, hogy nem vagy az."

Valami tényleg nem stimmel! Rendszerfelülvizsgálat! CÉL: végigvinni, amit elkezdtem. Elérhető? Műszakilag igen, csak idő  és pénz kell hozzá. Idő van? 20-30, akár 40-50 év. Elég kell, legyen. Pénz lesz? Naná! Az MLM tökéletes erre a célra, a pénzügyi biznisszel kombinálva pedig egyenesen erre van kitalálva. Ráadásul Európában nincs a miénknél jobb szolgáltatás. Oké, a CÉL tényleg rendben van. Megvan, és megcsinálható. HIT: meg tudom csinálni? Naná, hogy megtudom! Akkor is elérem a célom, ha az egész világ dolgozik ellenem! Űrhajók közt fogok meghalni! Ez szinte elkerülhetetlen. Hiszen az egész életem erről szólt! Eddig sikerült eljutni, akkor tovább is fog menni! Erre megszólalt a kisördög: "És a pénzügyi részét össze tudod-e hozni ebből az üzletből? Neked megy-e ez az üzlet?" Ja, hogy nem az a hit, hanem ez a hit? Hát ez már tényleg nem olyan erős. Az üzlet tényleg nehezen megy, az emberek ellenállnak, a környezetem vissza akar húzni, a családom meg, nos finoman fogalmazva nem túl támogató. Én meg már meg is szoktam, hogy nekem nem megy. Nem kötök szerződéseket, bár mindenkinek nagyon tetszik, amit mondok. Már hozzá is szoktam. Már azon csodálkoznék, ha valaki azt mondaná, hogy "Rendben, hol kell aláírni?" Hoppáezígynincsenrendjén! Nagyon nincsen! Gépház állj, rossz irányba megyünk! ÚJRATERVEZÉS!

Rendbe kell raknom ezt a dolgot, addig nem mehetek tovább. Szétszedni az egészet apró darabokra, majd újra összerakni, csak most jól. Van egy emberem, és még 1 komoly, és 3 kevésbé komoly munkatársi jelentkező. Van néhány ügyfelem, ma is átadok kötvényeket. Ez az üzlet valamennyire akkor is megy, ha belül gondok vannak. Mi lenne, ha minden stimmelne? Rendbe kell tennem a hitemet! ÚJRATERVEZÉS!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegyalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr80982438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.27. 09:24:14

Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általad beléptetett tag után 25, illetve 50 dollárt kapsz, valamint minden hónapban rendszeresen a tagok után, illetve vezetői jutalékot. Mindezt a belépési csomagtól függően. Hamar elérhető az 1000 dolláros szint! Ragadd meg a szerencséd regisztrálj és keress még a mai napon a mellékelt honlapon. Mellékesen a honlap egyéb szolgáltatásait is hasznosíthatod!
FM0204.iwowwe.com
süti beállítások módosítása