HTML

Van egy álmom...

Van egy álmom. Legalább 10 éve találtam ki, aztán egyszerűen elfelejtettem. Majd kiderült, hogy végig afelé haladtam. Mostantól ti is követhetitek, hogyan érem el. Írok nektek a kudarcaimról, és a sikereimről, a ballépéseimről, és a nagy ugrásaimról, arról a rögös útról, ami a cél felé vezet. Talán majd néhányan kedvet kaptok, és nektek is lesz egy-egy nagy álmotok. Amit aztán soha-soha nem adtok fel...

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:24) Újratervezés
  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:21) Szökés a gravitációs csapdából
  • Bögre: Az álmok csak úgy jönnek-mennek! Minden nap újat kell álmodni, hogy legyen kitartásod az élethez.... (2009.07.16. 21:43) Mozaik

Linkblog

Blog indul!

2009.02.12. 21:35 :: SGS

Ennyit az előzményekről. Soha sem írtam még blogot, meglátjuk, mi lesz belőle. Biztosan lesznek, akiknek tetszeni fog, és lesznek, akiknek nem.  Talán egy-két embernek segítek is. Talán nekem is segít, hogy írok.

Tehát vagyok, aki vagyok, a világ egyik legnehezebb munkáját csinálom, hogy azzá fejlődjek, akivé lennem kell! Emberekhez járok, és segítek nekik, hogy elérjék a céljaikat. Ez a vállalkozásom. Majd embereket keresek, akiknek nagyobb céljaik vannak, és meg tudom őket tanítani arra, amit én csinálok. Hogy tudjanak az embereknek segíteni céljaik elérésében. Ha ebben profi leszek, és már mindenki elérte a célját, aki szóba állt velem (és nem rúgott ki egyből), akkor én is elérem a célomat. Ez a világ egyik legkeményebb munkája! Lássátok hát ti is, osztozzatok örömömben, bánatomban, szidjatok és dícsérjetek, javasoljatok, és ellenezzetek, de mindenekelőtt álmodjatok, és soha, de soha ne adjátok fel az álmaitokat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegyalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr74939925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása